Ponad 2,6 tys. spraw do Pogotowia Drogowego

Ponad 2,6 tys. spraw do Pogotowia Drogowego

0
PODZIEL SIĘ

Oświetlenie uliczne, sygnalizacja świetlna, awaryjne uszkodzenia nawierzchni jezdni i chodników, znaki drogowe – to najczęściej pojawiające się zgłoszenia do Pogotowia Drogowego w lutym.

W lutym do Pogotowia Drogowego wpłynęło 2613 zgłoszeń. Drogowcy zabezpieczyli blisko 100 awarii bezpośrednio zagrażających bezpieczeństwu uczestników ruchu. W sprawie oświetlenia ulicznego wypłynęło 961 zgłoszeń, sygnalizacji świetlnej – 349, awaryjnego uszkodzenia nawierzchni jezdni i chodników – 295 i 106, a znaki drogowe były przyczyną 250 interwencji. Często pojawiały się także zgłoszenia dotyczące reklam w pasie drogowym i zajęcia pasa (83 i 65).

Sprawy dotyczące uszkodzeń nawierzchni drogowcy przekazywali do realizacji Zakładowi Remontów i Konserwacji Dróg. Awarie zagrażające bezpieczeństwu uczestników ruchu usuwano na miejscu, zużywając do tego 775 kg masy asfaltowej na zimno (95 zabezpieczonych awarii). Z kolei naprawę oświetlenia zlecano pogotowiu oświetleniowemu, a zgłoszenia dotyczące sygnalizacji świetlnych – do pogotowia sygnalizacji.

Od 1 stycznia wszystkie sprawy dotyczące awarii można zgłaszać za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Przestał bowiem funkcjonować osobny numer telefonu do Pogotowia Drogowego. Zmiana ma usprawnić proces obsługi mieszkańców.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ